icon-f icon-t icon-i

Advertising & Informative SMS

Η στάση των καταναλωτών σε σχέση με τα διαφημιστικά και ενημερωτικά SMS. (Infographic - Download in PDF)

Έρευνα του 2016 για τις στάσεις των καταναλωτών σε σχέση με τα διαφημιστικά και ενημερωτικά SMS.

  • Στόχος οι Γυναίκες και οι παραγωγικές ηλικιακές ομάδες.
    • Ο αριθμός διαφημιστικών και ενημερωτικών μηνυμάτων που λαμβάνει στο κινητό του ο κύπριος καταναλωτής είναι αρκετά ψηλός καθώς αγγίζει τα 7 μηνύματα τον μήνα παρατηρώντας μια σημαντική συχνότητα στις γυναίκες και στις ηλικιακές ομάδες των 35 με 44 ετών.
  • Ενημέρωση πέραν της διαφήμισης.
    • Τα αποτελέσματα της έρευνας καταδεικνύουν ότι πέραν της διαφήμισης, έχει αναφερθεί από σημαντικό ποσοστό του δείγματος η ανάγκη και για άλλου είδους ενημέρωση, όπως υπενθύμιση ραντεβού.
  • Δυνατότητα εξόδου(Opt Out)
    • Μεγάλο ποσοστό του δείγματος καθιστά απαραίτητη τη δυνατότητα αφαίρεσης του τηλεφώνου τους από τις διάφορες λίστες των εταιριών με το ποσοστό αυτό να ανέρχεται στο 64%.   

 SMS Info