icon-f icon-t icon-i

Seasons' Pulse 2012 Purchase Intentions - INFOGRAPHIC

2012 Seasons Pulse Intentions Infographic Front pageΗ έρευνα Seasons' Pulse (Infographic) αποτελεί μια έρευνα πολλαπλής συμμετοχής που διερευνά τις προθέσεις του καταναλωτικού κοινού σε σχέση με τα ψώνια τους κατά την περίοδο των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς. Η έρευνα είναι αντιπροσωπευτική του πληθυσμού.

Το 74% δηλώνει πως θα κάνει τις περισσότερες αγορές την περίοδο των εκπτώσεων ενώ σχεδόν οι μισοί αναφέρουν πως θα κάνουν όλες τις αγορές τους κατα την περίοδο των εκπτώσεων. Αξιοσημείωτο είναι ότι το 16% δηλώνει πως δεν θα κάνει καθόλου αγορές.

Μέσα στους επόμενους 12 μήνες 1 στους 4 σκοπέυουν να αγοράσουν κινητό τηλέφωνο και κατα μέσο όρο θα ξόδευαν €240 για το κινητό τηλέφωνο τους. Απο αυτούς, οι περισσότεροι απο τους μισούς αναφέρουν πως θα αγοράσουν ή ίσως να αγοράσουν smartphone. 

Περισσότεροι ειναι αυτοί που δηλώνουν ότι θα φτιάξουν ή και θα αγοράσουν γλυκά σε σύγκριση με αυτούς που θα αγοράσουν. Συγκεκριμένα, 7 στους 10 αναφέρουν πως θα φτιάξουν ή και θα αγοράσουν christmas cake ενώ μόλις το 12% δηλώνει πως θα αγοράσει christmas cake. Για κουραμπιέδες/μελομακάρονα , 8 στους 10 θα φτιάξουν ενώ 2 στους 10 θα αγοράσουν. Τα αντοίστιχα ποσοστά για την Βασιλόπιτα είναι 86% και 14%. 

Η έρευνα διεξάχθηκε τον Νοέμβριο του 2012 σε παγκύπριο αντιπροσωπευτικό δείγμα του ενήλικου πληθυσμού της Κύπρου. Το μέγεθος δείγματος της έρευνας ήταν 800 τηλεφωνικές συνεντεύξεις. 

 

2012 Seasons Pulse Intentions Infographic 800x600DOWNLOAD INFOGRAPHIC IN PDF 

 
 
For more information in English, please contact us at This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Tags: Seasons' Pulse