icon-f icon-t icon-i

Van Westendorp Price Sensitivity Analysis

Van Westendorp small

Η Pulse Market Research, είχε την ευκαιρία να εφαρμόσει επιτυχώς το 2013 το μοντέλο Van Westendorp για πελάτη της στα πλαίσια της λήψης αποφάσεων στρατηγικής σε θέματα τιμολογιακής πολιτικής σε προϊόντα ευρείας κατανάλωσης.

Στο σημερινό έντονα ανταγωνιστικό περιβάλλον, ο καθορισμός τιμής πώλησης ενός προϊόντος είναι από τους πιο σημαντικούς παράγοντες για την επιτυχημένη είσοδο ενός προϊόντος στην αγορά.

Μεταξύ των πολλών στατιστικών προσεγγίσεων στις ποσοτικές έρευνες καταναλωτών, η μέθοδος Conjoint Analysis και το μοντέλο Van Westendorp Price Sensitivity Meter, έχουν καθιερωθεί σαν τα δύο σημαντικότερα εργαλεία στίς έρευνες καθορισμού τιμής πώλησης.

  

 

DOWNLOAD INFOGRAPHIC IN PDF

For more information in English, please contact us at This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.