icon-f icon-t icon-i

Season's Pulse 2014 - (Infographic)

Το Χριστουγεννιάτικο Πνεύμα των Κυπρίων (Infographic)

Φέτος, 9 στους 10 αναφέρουν ότι θα συναντηθούν με φίλους ή συγγενείς τις γιορτινές ημέρες, 8 στους 10 ότι θα αγοράσουν ή θα φτιάξουν χριστουγεννιάτικα γλυκά και σχεδόν 8 στους 10 ότι θα στολίσουν χριστουγεννιάτικο δέντρο. Παρά την περσινή πτώση που παρατηρήθηκε στα ποσοστά αυτά, φέτος φαίνεται να επανέρχεται η ίδια εικόνα με το 2012. Όσον αφορά τις συνήθειες και τα έθιμα υψηλής δαπάνης, 1 στους 2 δηλώνει ότι θα διοργανώσει σπίτι του κάποιο χριστουγεννιάτικο πάρτι, 1 στους 3 ότι θα πάει σε χριστουγεννιάτικο πάρτι και 55% δηλώνουν ότι θα ανταλλάξουν δώρα.

Continue Reading

"Giving" in Cyprus (Infographic)

Η φιλανθρωπική συμπεριφορά των Κυπρίων (infographic)

Τελευταία μέρα για τη βδομάδα εθελοντισμού η 8η Δεκεμβρίου και η Pulse Market Research θέλησε να καταγράψει την εθελοντική συμπεριφορά των Κυπρίων μέσα από την ανάλυση 4 ερωτήσεων. 96% των Κυπρίων δήλωσαν ότι έκαναν έστω μια φιλανθρωπική/ εθελοντική πράξη τον τελευταίο 1 χρόνο και 78% δήλωσαν ότι έκαναν έστω μια φιλανθρωπική/ εθελοντική πράξη τον τελευταίο 1 μήνα. Σε αντίστοιχη έρευνα που διενεργήθηκε τον Οκτώβριο του 2013 74% ανέφεραν ότι έκαναν έστω μια φιλανθρωπική/ εθελοντική πράξη τον προηγούμενο μήνα.

Continue Reading

Mystery Shopping Online Software


5 years utilizing the Web for Mystery Shopping.  More than 7000 online evaluations at Pulse Market Research

All mystery shopping research questionnaires are entered on-spot in customized and specialized online software for mystery shopping.

The analysis and results presentation can be customized according to the requirements of the client through the online mystery shopping software.

Since 2010, Pulse Market Research utilizes a leading online mystery shopping software for all of its mystery shopping clients.

Continue Reading