icon-f icon-t icon-i

33 ΧΡΟΝΙΑ, 22 ΕΚΛΟΓΙΚΕΣ ΑΝΑΜΕΤΡΗΣΕΙΣ

Election Attendance 2014 smallΔυσανάλογη αύξηση της μη προσέλευσης σε σχέση με την αύξηση του εκλογικού σώματος (analysis)

Στα τελευταία 33 χρόνια, μέσα από 22 εκλογικές αναμετρήσεις η συμπεριφορά του εκλογικού σώματος άλλαξε σε μεγάλο βαθμό. Παρατηρείται μια δυσανάλογη αύξηση της μη προσέλευσης σε σχέση με την αύξηση του εκλογικού σώματος. Πιο συγκεκριμένα, στις προεδρικές αναμετρήσεις οι οποίες παραδοσιακά θεωρούνται και εκλογές με το μεγαλύτερο ενδιαφέρον, από το 1983 μέχρι το 2013 ενώ το εκλογικό σώμα αυξήθηκε 1,7 φορές, τα άκυρα/λευκά και αποχή αυξήθηκαν 5,3 φορές.  

Continue Reading

Seasons' Pulse 2013 Christmas Spirit - Infographic

Seasons Pulse 2013 Infographic Front pageΗ έρευνα Seasons' Pulse (Infographic) αποτελεί μια έρευνα πολλαπλής συμμετοχής που διερευνά το αγοραστικό κλίμα και την καταναλωτική διάθεση ως προς τις αγορές και τα έξοδα κατά την περίοδο των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς. Η έρευνα είναι αντιπροσωπευτική του πληθυσμού και επαναλαμβανόμενη με συχνότητα μια φορά τον χρόνο με σκοπό τη διαχρονική διερεύνηση.

Παρά τις δυσκολίες, η καλή διάθεση και τα έθιμα των Κύπριων για τα Χριστούγεννα παραμένουν. Μικρές είναι οι διαφορές σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά.

Continue Reading

Mystery Shopping Smiling Report 2013 - INFOGRAPHIC

The Smiling Report (Infographic) is compiled by the MSPA annually from Mystery Shopping evaluations world wide. The Smiling Report consists of data from more than 2 million evaluations in 2012, measuring weather the Mystery Shopper during his/her visit received a smile, a greeting and an add-on sales suggestion.

Not a lot has changed since last year. Cyprus scores better than average on the "Smiling" and "Greeting " indicators, but ranks last for "Add On Sales" from more than 50 countries. This year's Smiling Report for the Mystery Shopping practices of more than 300 countries within 2012, verifies in a great extent what is common knowledge in Cyprus' Customer Service talks: "Customer Service in Cyprus is not bad, Selling Skills however, are not as good."

Continue Reading

Van Westendorp Price Sensitivity Analysis

Van Westendorp small

Η Pulse Market Research, είχε την ευκαιρία να εφαρμόσει επιτυχώς το 2013 το μοντέλο Van Westendorp για πελάτη της στα πλαίσια της λήψης αποφάσεων στρατηγικής σε θέματα τιμολογιακής πολιτικής σε προϊόντα ευρείας κατανάλωσης.

Στο σημερινό έντονα ανταγωνιστικό περιβάλλον, ο καθορισμός τιμής πώλησης ενός προϊόντος είναι από τους πιο σημαντικούς παράγοντες για την επιτυχημένη είσοδο ενός προϊόντος στην αγορά.

Continue Reading