icon-f icon-t icon-i

Random Sampling

Τυχαία Δειγματοληψία

Ένα βίντεο από το PEW Research Center που περιγράφει περιληπτικά την τυχαία δειγματοληψία, μια έννοια που εμπεριέχεται στις έρευνες που στηρίζονται στις πιθανότητες. 

Continue Reading

Shopping Habits in Cyprus 2014 - Μερος 2

Οι αγοραστικές συνήθειες των Κυπρίων – Κυνήγι οφέλους (infographic)

Το κυνήγι των προσφορών και η κινητικότητα του καταναλωτή για οικονομικό όφελος είναι τα βασικότερα αποτελέσματα που κατέγραψε η έρευνα.

Continue Reading

Shopping Habits in Cyprus 2014 (Infographic)

Οι αγοραστικές συνήθειες των Κυπρίων – Προγραμματισμός καλαθιού (infographic)

Προσπάθεια να είναι υπό έλεγχο και πιο προγραμματισμένο το καλάθι και οι δαπάνες του κάθε νοικοκυριού, καταδεικνύει η πρόσφατη έρευνα Shoppers' Pulse.

Continue Reading

Trust in Advertising (Infographic)

Εμπιστοσύνη Κυπρίων Καταναλωτών στους τρόπους διαφήμισης (Infographic)

Πρώτα η Σύσταση

Οι προσωπικές απόψεις των πελατών επηρεάζουν τη συμπεριφορά και επομένως την πιθανή σύσταση που δίνουν για ένα προϊόν/υπηρεσία. Το Viva Voce ή Word of mouth (WOM), είναι ο πιο ζωντανός τρόπος διαφήμισης και φαίνεται ότι οι καταναλωτές εμπιστεύονται συστάσεις από συγγενείς/φίλους περισσότερο από οποιοδήποτε άλλο τρόπο διαφήμισης. Η εμπιστοσύνη στη σύσταση είναι μεγαλύτερη σε άτομα της ηλικιακής ομάδας 18-44 σε σχέση με άτομα ηλικίας άνω των 45. 

Continue Reading