Η στάση των καταναλωτών σε σχέση με τα διαφημιστικά και ενημερωτικά SMS. (Infographic – Download in PDF)
Έρευνα του 2016 για τις στάσεις των καταναλωτών σε σχέση με τα διαφημιστικά και ενημερωτικά SMS.
Στόχος οι Γυναίκες και οι παραγωγικές ηλικιακές ομάδες
Ο αριθμός διαφημιστικών και ενημερωτικών μηνυμάτων που λαμβάνει στο κινητό του ο κύπριος καταναλωτής είναι αρκετά ψηλός καθώς αγγίζει τα 7 μηνύματα τον μήνα παρατηρώντας μια σημαντική συχνότητα στις γυναίκες και στις ηλικιακές ομάδες των 35 με 44 ετών.
Ενημέρωση πέραν της διαφήμισης
Τα αποτελέσματα της έρευνας καταδεικνύουν ότι πέραν της διαφήμισης, έχει αναφερθεί από σημαντικό ποσοστό του δείγματος η ανάγκη και για άλλου είδους ενημέρωση, όπως υπενθύμιση ραντεβού.
Δυνατότητα εξόδου (Opt Out)
Μεγάλο ποσοστό του δείγματος καθιστά απαραίτητη τη δυνατότητα αφαίρεσης του τηλεφώνου τους από τις διάφορες λίστες των εταιριών με το ποσοστό αυτό να ανέρχεται στο 64%.
![](https://www.pulse.com.cy/wp-content/uploads/2024/06/SMS_Info.png)