More Posts:

Αυξημένα Ποσοστά της Digital Διαφημίσης στην Κύπρο για το 2020!

Τα ευρήματα έρευνας για Δαπάνη σε Digital διαφημίσεις που πραγματοποιήθηκε από την Pulse Market Research για λογαριασμό του Συνδέσμου Διαφημιζομένων Κύπρου, έχουν δείξει πως το 90% θεωρεί την Digital διαφήμιση ως αναπόσπαστο κομμάτι στο promotional mix διαφημιστικών εκστρατειών τους.

Διαφήμιση ή Digital διαφήμιση;

Η δαπάνη της Διαφήμισης από το 2019 στο 2020 σημείωσε μείωση 3-6%, ενώ η δαπάνη της Digital Διαφήμισης από το 2019 στο 2020 σημείωσε αύξηση 14%.

12% ήταν το μερίδιο της Digital Διαφήμισης στην συνολική διαφημιστική επένδυση της χρονιάς 2019 ενώ η εκτίμηση μεριδίου της Digital Διαφήμισης στην συνολική διαφημιστική επένδυση της χρονιάς 2020 ήταν 14%.

Τα top 3 Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης διαφημιστικής παρουσίας είναι το Facebook με 98% το Instagram με 90% και το YouTube με 71%.

Share:

PULSE MARKET RESEARCH

Contact Us

Thank you for contacting us.
We’ll be happy to receive your message and reply accordingly, the soonest possible.

By submitting this form, you accept that your data will be securely stored and processed within our servers. Your data will be treated with caution, aiming to give us a better understanding of your requirements as well as helping us to respond you back accordingly.

You also agree with the processing of personal data according to the Privacy Policy.

PULSE MARKET RESEARCH

Careers

Interested to join our team?
We’ll be happy to learn more about you and what you are passionate about. Share your CV with us and we’ll be in touch, as soon as we have an opportunity which fits your profile.

By submitting this form, you accept that your data will be securely stored and processed within our servers. Your data will be treated with caution, aiming to give us a better understanding of your requirements as well as helping us to respond you back accordingly.

You also agree with the processing of personal data according to the Privacy Policy.