Η Pulse Market Research εισήγαγε από το 2008 τη μεθοδολογία του Net Promoter Score και την παρουσίασε το Φεβρουάριο του 2009 στο συνέδριο «Επιχείρησε το 5» της Τράπεζας Κύπρου.
Η μεθοδολογία Net Promoter Score είναι κατοχυρωμένο εμπορικό σήμα (registered trademark) των εταιρειών Satmetrix Systems, Inc., Bain & Company, Inc., και του Fred Reichheld.
Η έρευνα Πρόθεσης Σύστασης αποσκοπεί στην διερεύνηση των πελατών του μιας μάρκας και τις αξιολογήσεις που αποδίδουν σε αυτή τη μάρκα σε μια σειρά από δείκτες πελατειακής συγκράτησης (customer retention) προεξέχουσας της πρόθεσης σύστασης σε κλίμακα Net Promoter.
Άλλοι δείκτες customer retention θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν, όπως η πρόθεση διακοπής συνεργασίας, η υποθετική πρόθεση επαναγοράς και διάφορες αξιολογήσεις, εξυπηρετούν και σαν επίπεδα ανάλυσης των τμημάτων που προκύπτουν από τη μεθοδολογία Net Promoter (Promoters, Passives, Detractors) για εντοπισμό αιτιών τοποθέτησης στην κλίμακα NPS (Root Cause Analysis).