Σε πρόσφατη έρευνα της Pulse Market Research για δοκιμή και ανάπτυξη νέου προϊόντος, σε ποσοτικό περιβάλλον, η εφαρμογή Penalty Analysis στα υπό αξιολόγηση χαρακτηριστικά του προϊόντος, έδωσαν στον πελάτη τη δυνατότητα στοχευμένης βελτίωσης του προϊόντος του.
Η δυνατότητα ανάπτυξης ή/και βελτίωσης ενός προϊόντος ευρείας κατανάλωσης στην Κυπριακή αγορά, δεν είναι ιδιαίτερα σε ζήτηση σαν ερευνητική πρακτική στην Κύπρο, δεδομένης της μεγάλης παρουσίας εισαγωμένων προϊόντων στην αγορά.
Εκεί και όπου όμως χρειάζεται, οι έρευνες δοκιμής προϊόντος δεν πρέπει να αποσκοπούν μόνο στον προσδιορισμό της πιθανής αποδεκτικότητας του νέου προϊόντος, αλλά πρέπει επίσης να παρέχουν στον πελάτη / διαχειριστή του προϊόντος τις πιθανές κατευθύνσεις βελτίωσης που θα επέτρεπαν στο προϊον να γίνει πιο αποδεκτό από το καταναλωτικό κοινό στόχο.
For more information in English, please contact us at info@pulse.com.cy