Εμπιστοσύνη Κυπρίων Καταναλωτών στους τρόπους διαφήμισης (Infographic)
Πρώτα η Σύσταση
Οι προσωπικές απόψεις των πελατών επηρεάζουν τη συμπεριφορά και επομένως την πιθανή σύσταση που δίνουν για ένα προϊόν/υπηρεσία. Το Viva Voce ή Word of mouth (WOM), είναι ο πιο ζωντανός τρόπος διαφήμισης και φαίνεται ότι οι καταναλωτές εμπιστεύονται συστάσεις από συγγενείς/φίλους περισσότερο από οποιοδήποτε άλλο τρόπο διαφήμισης. Η εμπιστοσύνη στη σύσταση είναι μεγαλύτερη σε άτομα της ηλικιακής ομάδας 18-44 σε σχέση με άτομα ηλικίας άνω των 45.
Οι γυναίκες στα παραδοσιακά μέσα
Οι παραδοσιακοί μέθοδοι διαφήμισης (τηλεόραση, περιοδικά, ραδιόφωνο) παραμένουν ψηλά στην εμπιστοσύνη των καταναλωτών. Ανάλογη εικόνα παρουσιάζεται και εκτός Κύπρου. Τα μέσα αυτά φαίνεται να παραμένουν αξιόπιστα κυρίως στις γυναίκες που δείχνουν περισσότερη εμπιστοσύνη σε σχέση με τους άντρες.
Στην ιστοσελίδα κτίζεται η online αξιοπιστία
Η επωνυμία, η μεγαλύτερη σε όγκο και λεπτομέρεια πληροφόρηση, η συνεχόμενη παρουσία, ακόμα και η «σιγουριά» της δυνατότητας επικοινωνίας, διασφαλίζουν περισσότερη εμπιστοσύνη στους καταναλωτές, σε σχέση με τις διαφημίσεις που εμφανίζονται στα αποτελέσματα αναζήτησης στο Internet και διάφορα διαφημιστικά banners που εμφανίζονται στο πλάι διαφόρων σελίδων.