Η Pulse Market Research, είχε την ευκαιρία να εφαρμόσει επιτυχώς το 2013 το μοντέλο Van Westendorp για πελάτη της στα πλαίσια της λήψης αποφάσεων στρατηγικής σε θέματα τιμολογιακής πολιτικής σε προϊόντα ευρείας κατανάλωσης.
Στο σημερινό έντονα ανταγωνιστικό περιβάλλον, ο καθορισμός τιμής πώλησης ενός προϊόντος είναι από τους πιο σημαντικούς παράγοντες για την επιτυχημένη είσοδο ενός προϊόντος στην αγορά.
Μεταξύ των πολλών στατιστικών προσεγγίσεων στις ποσοτικές έρευνες καταναλωτών, η μέθοδος Conjoint Analysis και το μοντέλο Van Westendorp Price Sensitivity Meter, έχουν καθιερωθεί σαν τα δύο σημαντικότερα εργαλεία στίς έρευνες καθορισμού τιμής πώλησης.
For more information in English, please contact us at info@pulse.com.cy