icon-f icon-t icon-i

"Giving" in Cyprus (Infographic)

Η φιλανθρωπική συμπεριφορά των Κυπρίων (infographic)

Τελευταία μέρα για τη βδομάδα εθελοντισμού η 8η Δεκεμβρίου και η Pulse Market Research θέλησε να καταγράψει την εθελοντική συμπεριφορά των Κυπρίων μέσα από την ανάλυση 4 ερωτήσεων. 96% των Κυπρίων δήλωσαν ότι έκαναν έστω μια φιλανθρωπική/ εθελοντική πράξη τον τελευταίο 1 χρόνο και 78% δήλωσαν ότι έκαναν έστω μια φιλανθρωπική/ εθελοντική πράξη τον τελευταίο 1 μήνα. Σε αντίστοιχη έρευνα που διενεργήθηκε τον Οκτώβριο του 2013 74% ανέφεραν ότι έκαναν έστω μια φιλανθρωπική/ εθελοντική πράξη τον προηγούμενο μήνα.

Continue Reading

Mystery Shopping Online Software


5 years utilizing the Web for Mystery Shopping.  More than 7000 online evaluations at Pulse Market Research

All mystery shopping research questionnaires are entered on-spot in customized and specialized online software for mystery shopping.

The analysis and results presentation can be customized according to the requirements of the client through the online mystery shopping software.

Since 2010, Pulse Market Research utilizes a leading online mystery shopping software for all of its mystery shopping clients.

Continue Reading

33 ΧΡΟΝΙΑ, 22 ΕΚΛΟΓΙΚΕΣ ΑΝΑΜΕΤΡΗΣΕΙΣ

Election Attendance 2014 smallΔυσανάλογη αύξηση της μη προσέλευσης σε σχέση με την αύξηση του εκλογικού σώματος (analysis)

Στα τελευταία 33 χρόνια, μέσα από 22 εκλογικές αναμετρήσεις η συμπεριφορά του εκλογικού σώματος άλλαξε σε μεγάλο βαθμό. Παρατηρείται μια δυσανάλογη αύξηση της μη προσέλευσης σε σχέση με την αύξηση του εκλογικού σώματος. Πιο συγκεκριμένα, στις προεδρικές αναμετρήσεις οι οποίες παραδοσιακά θεωρούνται και εκλογές με το μεγαλύτερο ενδιαφέρον, από το 1983 μέχρι το 2013 ενώ το εκλογικό σώμα αυξήθηκε 1,7 φορές, τα άκυρα/λευκά και αποχή αυξήθηκαν 5,3 φορές.  

Continue Reading