Η Pulse Market Research εισήγαγε από το 2008 τη μεθοδολογία του Net Promoter Score και την παρουσίασε το Μάρτιο του 2009 στο «5ο Συνέδριο Πωλήσεων και Εξυπηρέτησης Πελατών» της IMH.
Η μεθοδολογία Net Promoter Score είναι κατοχυρωμένο εμπορικό σήμα (registered trademark) των εταιρειών Satmetrix Systems, Inc., Bain & Company, Inc., και του Fred Reichheld.
Η Pulse Market Research εισήγαγε από το 2008 τη μεθοδολογία του Net Promoter Score και την παρουσίασε το Φεβρουάριο του 2009 στο συνέδριο «Επιχείρησε το 5» της Τράπεζας Κύπρου.
Η μεθοδολογία Net Promoter Score είναι κατοχυρωμένο εμπορικό σήμα (registered trademark) των εταιρειών Satmetrix Systems, Inc., Bain & Company, Inc., και του Fred Reichheld.