Shopping Habits in Cyprus 2014 - Μερος 2
Οι αγοραστικές συνήθειες των Κυπρίων – Κυνήγι οφέλους (infographic)
Το κυνήγι των προσφορών και η κινητικότητα του καταναλωτή για οικονομικό όφελος είναι τα βασικότερα αποτελέσματα που κατέγραψε η έρευνα.
Οι αγοραστικές συνήθειες των Κυπρίων – Κυνήγι οφέλους (infographic)
Το κυνήγι των προσφορών και η κινητικότητα του καταναλωτή για οικονομικό όφελος είναι τα βασικότερα αποτελέσματα που κατέγραψε η έρευνα.
Οι αγοραστικές συνήθειες των Κυπρίων – Προγραμματισμός καλαθιού (infographic)
Προσπάθεια να είναι υπό έλεγχο και πιο προγραμματισμένο το καλάθι και οι δαπάνες του κάθε νοικοκυριού, καταδεικνύει η πρόσφατη έρευνα Shoppers' Pulse.
Εμπιστοσύνη Κυπρίων Καταναλωτών στους τρόπους διαφήμισης (Infographic)
Πρώτα η Σύσταση
Οι προσωπικές απόψεις των πελατών επηρεάζουν τη συμπεριφορά και επομένως την πιθανή σύσταση που δίνουν για ένα προϊόν/υπηρεσία. Το Viva Voce ή Word of mouth (WOM), είναι ο πιο ζωντανός τρόπος διαφήμισης και φαίνεται ότι οι καταναλωτές εμπιστεύονται συστάσεις από συγγενείς/φίλους περισσότερο από οποιοδήποτε άλλο τρόπο διαφήμισης. Η εμπιστοσύνη στη σύσταση είναι μεγαλύτερη σε άτομα της ηλικιακής ομάδας 18-44 σε σχέση με άτομα ηλικίας άνω των 45.
Το Χριστουγεννιάτικο Πνεύμα των Κυπρίων (Infographic)
Φέτος, 9 στους 10 αναφέρουν ότι θα συναντηθούν με φίλους ή συγγενείς τις γιορτινές ημέρες, 8 στους 10 ότι θα αγοράσουν ή θα φτιάξουν χριστουγεννιάτικα γλυκά και σχεδόν 8 στους 10 ότι θα στολίσουν χριστουγεννιάτικο δέντρο. Παρά την περσινή πτώση που παρατηρήθηκε στα ποσοστά αυτά, φέτος φαίνεται να επανέρχεται η ίδια εικόνα με το 2012. Όσον αφορά τις συνήθειες και τα έθιμα υψηλής δαπάνης, 1 στους 2 δηλώνει ότι θα διοργανώσει σπίτι του κάποιο χριστουγεννιάτικο πάρτι, 1 στους 3 ότι θα πάει σε χριστουγεννιάτικο πάρτι και 55% δηλώνουν ότι θα ανταλλάξουν δώρα.