Η έρευνα Seasons' Pulse (Infographic) αποτελεί μια έρευνα πολλαπλής συμμετοχής που διερευνά τις προθέσεις του καταναλωτικού κοινού σε σχέση με τα ψώνια τους κατά την περίοδο των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς. Η έρευνα είναι αντιπροσωπευτική του πληθυσμού.
Το 74% δηλώνει πως θα κάνει τις περισσότερες αγορές την περίοδο των εκπτώσεων ενώ σχεδόν οι μισοί αναφέρουν πως θα κάνουν όλες τις αγορές τους κατα την περίοδο των εκπτώσεων. Αξιοσημείωτο είναι ότι το 16% δηλώνει πως δεν θα κάνει καθόλου αγορές.
Η έρευνα Seasons' Pulse (Infographic) αποτελεί μια έρευνα πολλαπλής συμμετοχής που διερευνά το αγοραστικό κλίμα και την καταναλωτική διάθεση ως προς τις αγορές και τα έξοδα κατά την περίοδο των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς. Η έρευνα είναι αντιπροσωπευτική του πληθυσμού και επαναλαμβανόμενη με συχνότητα μια φορά τον χρόνο με σκοπό τη διαχρονική διερεύνηση.
Παρατηρείται μια γενική δυσκολία ως προς το πόσο σκοπεύουν να ξοδέψουν. Το 44% των ερωτηθέντων δηλώνει πως φέτος τα Χριστούγεννα θα τα βγάλουν πέρα με κάποια/πολλή δυσκολία οικονομικά.
Σε πρόσφατη έρευνα της Pulse Market Research για δοκιμή και ανάπτυξη νέου προϊόντος, σε ποσοτικό περιβάλλον, η εφαρμογή Penalty Analysis στα υπό αξιολόγηση χαρακτηριστικά του προϊόντος, έδωσαν στον πελάτη τη δυνατότητα στοχευμένης βελτίωσης του προϊόντος του.
Η δυνατότητα ανάπτυξης ή/και βελτίωσης ενός προϊόντος ευρείας κατανάλωσης στην Κυπριακή αγορά, δεν είναι ιδιαίτερα σε ζήτηση σαν ερευνητική πρακτική στην Κύπρο, δεδομένης της μεγάλης παρουσίας εισαγωμένων προϊόντων στην αγορά.
Πολύς λόγος έγινε για την ακρίβεια και την αντικειμενικότητα των δημοσκοπήσεων για τις βουλευτικές εκλογές του Μαΐου του 2011.
Η εταιρεία μας, με την παροχή της συνδρομητικής μας δημοσκόπησης και τις εκτιμήσεις των τελικών αποτελεσμάτων όπως δόθηκαν στις 16/5/2011 και στις 20/5/2011, πέτυχε ορθή εντός των στατιστικών λαθών πρόβλεψη του τελικού αποτελέσματος για όλα τα πολιτικά κόμματα.